Werken met Snappet

Op veel basisscholen in Nederland wordt gebruik gemaakt van het digitale adaptieve leermiddel Snappet.
Leerlingen kunnen via adaptieve opdrachten op hun eigen niveau werken en krijgen na iedere verwerkingsopdracht directe feedback.
Binnen het dashboard worden gegevens bijgehouden over de voortgang van leerlingen. Dit kan de leerkracht gebruiken om het onderwijs af te stemmen op de behoeften van individuele leerlingen.

Uit verschillende onderzoeken is gebleken dat Snappet inderdaad het leerresultaat van leerlingen verbetert. Het middel moet alleen wel op de juiste manier worden ingezet. Maar wat is de juiste manier? In hoeverre hebben de collega's een Snappettraining gevolgd? Staan alle neuzen wel dezelfde kant op? Snapt iedereen Snappet? Kan iedereen binnen je team de resultaten goed interpreteren en vertalen naar goed onderwijs? Wat staat er al op papier?

Zelfs na jaren werken met Snappet kan een opfriscursus aan het begin van het schooljaar helemaal geen kwaad. Even alle puntjes op de i zetten.
En wie weet komen jullie er dan ook achter dat er veel meer mogelijk is binnen Snappet.

Snappet biedt trainingen aan. En toch komen er genoeg aanvragen bij mij terecht. Teams waarderen het dat ik ook voor de klas sta en zelf met het programma Snappet werk. Het is goed om van en met elkaar te leren. Daar zit de kracht.

Bekijk het trainingsaanbod en vraag vrijblijvend een offerte aan.

/snappet/snappet-trainingen